Cand auzim doar ceea ce vrem

Stress. Woman stressed

E foarte important in comunicare sa auzim ceea ce se afla in spatele cuvintelor.

 Iata cum poti sa afli dincolo de cuvinte:

 

  1. Genul mierosului. Te acopera de complimente, foloseste multe inflorituri, divagheaza de la subiect. Multumeste pentru complimente, dar ai mereu grija sa revii la subiect. Pentru momentele in care se indeparteaza de subiect, poti intreba”si asta ce legatura are cu ceea ce discutam?”.

 

  1. Cuvinte generale. Cand e vorba de cuvinte abstracte sau cu inteles general, este mai bine sa pui intrebari suplimentare pentru a intelege cu adevarat ce se afla in spatele fiecarei afirmatii. De exemplu “o treaba bine facuta” are o alta insemnatate pentru fiecare persoana in parte.

 

  1. Cand partenerul de dialog intreaba si raspunde tot el, e posibil sa nu-l intereseze parerea ta, ci doar sa ceara o confirmare.

 

  1. Presupuneri. Nu presupune ca ai inteles despre ce este vorba. Vino cu intrebari adiacente. Mai bine intrebi de la inceput, decat sa refaci un proiect, doar fiindca asa ai crezut ca e bine.
It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *