Cand vizualizarea nu functioneaza si cum sa folosim NLP-ul pentru o vizualizare mai puternica

Cand vizualizarea nu functioneaza

 

Probabil ca deja ati citit multe articole sau carti despre vizualizare si despre efectele ei asupra subconstientului. In general ti se spune sa faci un film sau o imagine cu ceea ce vrei sa obtii. Un cont mai mare in banca sau persoana iubita etc.

Totusi vizualizarea trebuie sa fie un proces personal adaptat propriilor soft-uri mentale. Asa cum am mai spus, fiecare persoana isi proceseaza si arhiveaza informatia intr-un mod propriu, diferit de orice alte persoana.

Deci iata pasi ce trebuie urmati pentru o vizualizare cu rezultate reale:

  1. Vizualizeaza rezultatul unei actiuni sau modul in care se finalizeaza un obiectiv. De exemplu daca vrei sa termini o cursa intr-un anume timp, vizualizeaza ca treci linia de sosire si vezi ceasul ce indica acel timp pe care il doresti. Sau daca vrei bani, vizualizeaza o depunere efectiva in contul tau.
  2. Alege ceva ce stii cu siguranta ca se va intampla. Poate si simplul fapt ca iti vei cumpara o cafea de la chioscul din colt. Acum incearca sa “vezi” in mintea ta actiunea. Este o poza sau un film, monocolor sau in culori, te vezi facand actiunea sau faci actiunea. Acestea sunt submodalitati, si in NLP se numeste elicitarea submodalitatilor.
  3. Vizualizeaza ceea ce vrei sa obtii, dar folosind submodalitatile elicitate anterior.
  4. Fa acest lucru zilnic pana la realizarea obiectivului.

In functie de obiective, crezuri sau valori, poate sa treaca un timp mai scurt sau mai indelungat. Perseverenta este totul.

Urmand pasii de mai sus, este si un bun antrenament de a facilita adaptarea la schimbare. Schimbarea de orice natura nu este acceptata usor de mintea noastra, caci ne scoate din starea de confort si necesita un consum suplimentar de energie si resurse.

Dar fara schimbare nu exista evolutie.

Creierul tau este capabil sa-ti ofere aproape tot ceea ce iti doresti, dar doar daca are o directie clara in care sa lucreze. Daca nu stii ce vrei, nici creierul tau nu te poate ajuta. Este ca si cum te-ai duce la un magazine alimentar si astepti ca vanzatoarea sa stie ce vrei tu sa gatesti.

Si trebuie sa intelegi ca daca nu iti programezi singur creierul pentru succes, cineva o va face in locul tau. Indiferent ca este vorba de societate, reclame, presa etc. Dar pentru succesul lor si nu al tau.

 

 

It's only fair to share...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *