Intrebari

intreaba, intreaba, intreaba

 

 

 

 

 

 

 

 

Indiferent ca vrei sa incepi un nou business, sa lansezi sau sa imbunatatesti un produs, foloseste puterea intrebarilor.

 

Intrebarile lasa deschise posibilitatile. Afirmatiile au inchis posibilitatile. O intrebare buna valoreaza cat 100 de afirmatii.

 

Iata cateva intrebari pe care le poti folosii:

 

– Cine sunt clientii nostrii, sau care este noul segment cautat?

 

– Care este misiunea noastra?

 

– Care sunt valorile noastre?

 

– Care sunt valorile clientilor nostrii?

 

– Ce dorim sa obtinem pe termen mediu si lung?

 

Decat sa faci o afirmatie, intreaba-te care ar fi cea mai buna intrebare pe care o poti pune.

 

In ultimul timp am ajuns sa traiesc in intrebari. Asa ii dau sanse si subconstientului sa mai ajute.

 

Folositi intrebari deschise si uitati de intrebarea “De ce?” S-ar putea sa primiti un raspuns de genul “Iete d-aia!”

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *