De cate ori nu am auzit ca toata treaba asta cu organizarea timpului nu este decat o inventie pompoasa venita de undeva de sus…
Ca oamenii muncesc si nu au timp de organizare, ca orice ar face, mereu apare ceva ce strica planificarea si tot asa.
Ideea este ca totul este o alegere. Ori esti foarte organizat, ori alegi sa-ti petreci pretiosul timp in activitati cu valoare scazuta pentru viata ta.
Alegerea si punerea in aplicare a unui plan de time management presupune eliminarea unor blocaje mentale, caci tot ceea ce vine cu o schimbare si cu implementarea unui nou sistem are nevoie si de un sistem nou de gandire.
Poti decide chiar acum sa devii un expert in utilizarea cat mai buna si cat mai eficienta a timpului tau.
De fapt, marea problema este in intelegerea acestui concept. Caci nu putem sa gestionam timpul. Timpul este o notiune abstracta care se tot modifica in cursul evolutiei societatii umane. Ceea ce invatam sa gestionam sunt actiunile si felul in care ne raportam la diverse situatii. Nu doar ceea ce facem si ceea ce gandim, ci si valoarea pe care o dam unei situatii din viata noastra au un puternic impact asupra felului in care ne folosim timpul.
De exemplu, intr-o situatie tensionata cineva poate sa aleaga sa-si exprime nemultumirea, frica, incapacitatea de a actiona si asta va duce la intarzieri in gasirea solutiilor. Pe de alta parte, cel care alege sa invete si sa caute solutii multiple, chiar de la aparitia situatie tensionate, va castiga timp.
Deci, ce alegi? Justificari de ce nu se poate si din experienta mea lucrurile nu se rezolva de la sine, sau sa actionezi chiar acum, indiferent cat de stresant, nou si diferit este?
Leave a comment