Uneori in cadrul interviului de angajare, apare intrebarea “Cum iti place sa lucrezi, singur sau in echipa?”. Adevarul ca nimeni nu doreste sa lucreze mereu singur sau mereu in echipa.
Colaborarea poate fi utila atunci cand:
– este un proiect care necesita faze complexe si multiple;
– in cadrul sedintelor de creatie / inovatia;
– cand se formeaza noi cunostinte in cadrul angajatilor mai noi;
– cand este vorba de decizii startegice;
Dar poate sa nu fie utila cand:
– este o chestiune foarte urgenta pe care stii ca o poti rezolva singur mult mai repede;
– nu e nevoie de colaborare cand colegii nu sunt implicati in proiectul tau si nu pot ajuta;
– exista conflicte in cadrul echipei, pe care mai bine le rezolvi inainte.
Anumite activitati cer munca de echipa, dar altele nu. In cazul in care cauti sa faci totul in echipa, s-ar putea sa ingreunezi inutil munca colegilor tai.
Leave a comment